sobota, 19 marca 2011

Golden rose multi dimensions 11.

Dzisiaj przychodzę do was z lakierem GOLDEN ROSE ! Jest to jeden z najcudowniejszych lakierów jakie posiadam. Cenie go za tak interesujący kolor. Mianowice jest to GOLDEN ROSE MULTI DIMENSIONs 11. Niestety na stronie nie sugerujcie się wzornikiem bo nie odpowiada w ogóle kolorom. Najlepsza rzeczą jest to, że jest to duplikat Orly Space Cadet. A cena GR wynosi około 7 zł, Orly około 36 zł.Wiem, że w sklepach, drogeriach większość tych najciekawszych lakierów jest nieosiągalna więc zachęcam do zakupów na stronie, gdzie znajdziecie wszystko co tylko chcecie z Golden Rose, holographic, multi dimensions i wiele innych.


Kolor lakierku jest przecudny, coś pomiędzy zielenią, różem, fioletem, szarością i czernią, bardzo dobrze się aplikuje, nie pozostawia smug, pędzelek jest dosyć mały, ze względu na to, że lakier jest z serii mini, pojemność 6 ml, szybko schnie, świetnie się prezentuję na paznokciu, niebanalny, przykuwa uwagę, na zdj, mam 2 warstwy bez topa, można pokusić się o 3 dla wzmocnienia efektu, jednak ja tego nie zrobiłam.





7 komentarzy:

  1. Super blog.
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten lakier ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. jakos nie trafia w moj gust, ale najwazniejsze, aby Tobie pasowal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie lubię lakierów brokatowych, to ten wygląda naprawdę ładnie :) Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie na Sleekowy konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię lakiery golden rose i zasadzam się na ich maty, są cudowne!

    zapraszam na rozdanie na damski-swiat.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie za bardzo błyszczący

    OdpowiedzUsuń