niedziela, 26 grudnia 2010

Giveaway u ... !!

Giveaway u...

Prezent numer 1 / Gift set number 1

Prezent numer 2 / Gift set number 2
Ogólne zasady rozdania / General rules of the giveaway
1. Rozdanie jest miedzynarodowe – wyśle paczkę nawet na koniec świata - It's international giveway - no matter where you live.
2. Zamknę przyjmowanie zgłoszeń 1-szego stycznia o godz. 23:59 - I will close it 1st of January at 11:59 p.m. (GMT+01:00)
3. Zwycięzców wylosuję za pomocą strony classtools – umieszcze screen - I will find the winner with classtools - you'll see the screens.
4. Umieszczajcie proszę wszystkie swoje “wejscia” w jednym komentarzu - All entries in one comment, please.
5. Aby wziąć udział musicie śledzić mojego bloga publicznie i zostawic mi komentarz z waszym adresem email i Nickiem do konta Google - You have to be my follower (publicly!) and post a comment with your e-mail and GFC name. (1 entry)
Aby zdobyć dodatkowe szanse w losowaniu – For additional entries:
1. Napisz post o tym rozdaniu i podaj do niego link - Write post with photo about this giveaway on your blog (link, please). (+1 entry)
2. Umiesc mnie w swoim blogrollu i podaj link - Add me to your blogroll (link, please). (+1 entry)
3. Obserwuj mnie na Twitterze i podaj swój nick - Follow me on Twitter (username, please). (+1 entry)
4. Napisz na swoim Twitterze o tym rozdaniu - Tweet about this giveaway . (+1 entry)
5. Polub mnie na Facebooku i podaj nazwe użytkownika - Follow me on FaceBook (username, please). (+1 entry)
POWODZENIA / GOOD LUCK
!!!
Nagroda główna:
- paletka ELF - 32 kolory
- lakier do paznokci ELF - Nude








Nagrody pocieszenia:
Zestaw czerwony: maseczka nawilżająca Efektima, woda kolońska Demeter - Christmas in New York, lakier do paznokci My Secret nr 115

Zestaw zielony: maseczka oczyszczająca Efektima, woda kolońska Demeter - Sweet Cilantro, lakier do paznokci Avon - kolor teal infusion



Jak są nagrody to muszą być również zasady:
 - giveaway kończy się 26.12 o godz. 18.00; 
 - aby wziąć udział w zabawie musisz być publicznym obserwatorem na moim blogu; 
 - możesz zwiększyć swoje szanse na nagrody pisząc o moim rozdaniu na Twoim blogu, 
 - oraz poprzez dodanie mojego bloga do Twojego blogrolla.
Zestawy oprócz wód i lakierów z nagród pocieszenia to nówki :)

Wszystkie informacje mi potrzebne (Twój nick pod jakim obserwujesz bloga, link do Twojego bloga i inne) proszę zostaw w jednym komentarzu, aby łatwiej byłoby mi to znaleźć.

Życzę powodzenia!

http://dorotie.blogspot.com/

1 komentarz: