piątek, 11 lutego 2011

Barry M 306 Bluebarry

Witam wszystkich w następnym poście ! Dzisiaj zaprezentuje moje ostatnie odkrycie, jeśli chodzi o moje lakierki. Znów mam zajawkę na lakiery, wiem, że zawsze źle się kończy to, ale na moim blogu będzie na jakich temat mnóstwo informacji. Chcę też również przekształcić bloga, na "lakierowego" tzn. dużo prezentacji i swatchy lakierów. Mniejsza z tym ...

Mianowice lakier z Barry M 306 Bluebarry ! Już dawno słyszałam o tych lakierach, ale dopiero kilka miesięcy temu miałam okazję je przetestować, mam 3 lakiery, w najbliższym czasie poświęcę post właśnie tym lakierom.

Wiadomo , że lakiery te są pożądane przede wszystkim za wspaniałą kolorystykę. Cena stosunkowo też tania, nie wiem ile dokładnie kosztują w UK ( 3 funty ? ).
Prezentowany tu kolorek to według mnie " jagodowy" . Aplikuje się jak pastelowy lakier, biały, troszkę ciężko, trzeba uważam. Jedna warstwa pięknie kryje paznokieć, ale ja zawsze pokrywam dwoma warstwami dla pewności, na zdj, lakier jest po 4 dniach ! I nadal nie widać żadnych odprysków , jestem zachwycona ! Pędzelek wygodny i precyzyjny, spodziewajcie się w niedługim czasie porównania wszystkich moich lakierków z Barry M. Jak na razie jestem zdecydowanie na TAK !


PS: Przepraszam za moje króciutkie pazurki, ale jestem w trakcie zapuszczania ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz